Sohbet Ortam


Sohbet Ortam

Sohbet ortam kelimesini muhtemelen son zamanlarda duymuşsunuzdur. Ortam sohbet uygulamaları hakkında birkaç makalemizi okumuşsunuzdur.  Muhtemelen peşimizden koşan diğer sohbet sitesi sahiplerini de gördünüz. Sohbet uygulamaları yeni sosyal medyadır.  Sohbet uygulamaları çok yakın tarihte sosyal medyanın yerini alacak. Aynı duyguları soru formunda görmüş olabilirsiniz. Bu yazıda sizin için ayıracağım. Kullanıcıların sohbet uygulamalarını nasıl kullandıklarını ve sosyal medya üzerindeki etkilerini inceleyeceğim. Pazarlamacıların ve markaların neden bu kadar ilgilendiklerini ve ortam sohbet uygulamalarının sosyal medya karışımına nasıl entegre olacağını düşünüyorum. Daha da önemlisi, sohbet uygulamalarında nasıl pazarlama yapacağınız konusunda ne düşünmeniz gerektiğini ve markaların müşterileri bugün sohbet uygulamalarıyla nasıl meşgul ettiğini anlatacağım.

Sohbet Ortam Uygulaması Nedir?

Sohbet uygulamaları WhatsApp, Snapchat, WeChat, Viber, irc ve Line gibi uygulamalardır. Bunları kısa mesaj göndermek ve bazı durumlarda arama yapmak için kullanırsınız. Genellikle mobil cihazlardan metin yoluyla sohbet etmeyi kolaylaştırırlar ve resim, video göndermek ve sohbet etmek için gruplar oluşturmak için kullanımı kolay ek özellikler sağlarlar. Söylediğim gibi, bazı sohbet uygulamaları daha da ileri gidiyor ve VOIP çağrısı içeriyor. Birçok sohbet uygulaması daha özel olmaya çalışır. Doğası gereği daha gizlidirler çünkü insanları sizinle sohbet etmeye davet etmelisiniz (çoğunlukla). Snapchat gibi bazı sohbet uygulamaları, belirli bir süre sonra içeriği silerek gizliliği daha da ileri götürür. Bazı sohbet uygulamaları reklamları destekler, bazıları desteklemez. Bazılarının içerik yayınlamak için ayrı kanalları vardır.

Evet mynet Sohbet uygulamalarında sohbet etmek için daha fazla zaman harcayan kişiler, diğer sosyal platformlarda daha az zaman harcayabilir. Ayrıca, sohbet ağlarında çok sayıda kişiye potansiyel olarak ulaşılabildiğinden, bu ağlar ve uygulamalar, markaların ve pazarlamacıların erişim alanlarını genişletmek veya bu ağları dolduran kitlelere ulaşmak için dikkate alması gereken yerlerdir.

Sohbet Ortam uygulamalarının karışımın bir parçası olduğu birçok sosyal medya senaryosu görebiliyorum. Sohbet uygulamalarının, daha aktif katılımla daha küçük gruplar arasındaki özel görüşmeler için bir yer olması muhtemeldir. Özel sohbetler ve aktif katılım sohbet ağlarına taşınırken, daha pasif veya ara sıra etkileşimli daha geniş sohbetler için “geleneksel” sosyal medya kullanılabilir. Akla gelen bir örnek bir medya veya spor olayıdır. İnsanlar, geniş sosyal heyecanı, kalabalık düzeyinde coşkuları yakalamak ve zaman zaman paylaşıp yorumlamak için geleneksel sosyal medyayı izleyebilirler – renk yorumu. Aynı zamanda, arkadaşlar sohbet uygulamaları (oyun-oyna) aracılığıyla birbirleriyle bağlantı kurabilir ve sürekli olarak birbirleriyle sohbet edebilirler.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

kızlarla sohbet bayanlarla sohbet evli sohbet bayanlarla sohbet